Foto kutak

petak, 28.09.2007.

Slike s putovanja

ATR-42 - s njim sam letio tamo i natrag :-)
Croatia Airlines ATR-42

Hitchcock voli Zadar :-)
Hitchcock in Zadar?

Privlaka i okolica u kasno ljeto...
After departing Zadar

Otok Cres, na putu do Pule
Island of Cres

Otok Losinj, nakon okretanja prema Puli
Island of Losinj

Slijetanje u Pulu - ne znam koje se to mjesto vidi...
Landing to Pula

Okolica Pule nakon polijetanja...uredna polja...
Pula surroundings

Otok Krk, na putanji za Zagreb
Island of Krk

Slijetanje na ZAG - Velika Gorica na kraju ceste!

Landing at Zagreb

Touchdown! Jos jednom kod kuce...
Touchdown at ZAG!

Ovo su slike sa mog zadnjeg putovanja na moru. Nemaju umjetnicke pretenzije, a buduci da sam letio avionom, ispucao sam dosta slike kroz prozor. Vide se otoci, more, polja, naselja. Pa sam ipak odlucio to staviti ovdje, zasto ne. Mozda sam stavio malo puno slika za jedan post, ali ovo se moze pogledati kao neka reportazica iz aviona. Hehe. Ajd nadam se da ce je netko vidjet, nije ni mene dosta dugo bilo na blogu...baj!

- 14:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.08.2007.

More i kopno

Visovac na Krki
Visovac

Trogir

Napokon doma
Home

Jos par slika sa putovanja (to su u biti kao neke turističke slike), da odrzim blog na zivotu, no valjda nisu tak dosadne! Hvala bubumirovoj mladoj i memory loss na komentraima, U toku kolovoza i srpnja sam dosta radio i bio na putu, ali uskoro stize godisnji, pa cu stici malo vise apdejtati svoje znanje o vasim radovima, a i svoj blog. Malo sam konfuzan u ovom postu, ali mozda je to zato jer sam gladan! Idem zato u kuhinju, a vi pogledajte slike...cya!

- 18:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Plain

U prirodi
In the Nature

Nesto sam putovao poslom, pa je nastalo par slika...sve su sa juga hrvatske, ali kao sto vidite, ne pokazuju more, vec kraj u zaledju Makarske (oko Imotskog). Vecina nas kad smo na moru, zaboravlja da se i za tih brda koja su se stisla uz obalu, nalaze zanimljivi krajolici! Naravno, kad se ima vremena, moze nastati i hrpa atraktivnih slika, ali ove nisu slikane na odmoru, pa ih nema puno. Doduse, ima ih vise od tri, ali uvijek biram prema strogim kriterijima (ako ne, onda napomenem :P) , zato jer ne zelim daviti ljude nepotrebnim i nezanimljivim slikama.
Doduse, ove sljikice imaju i pomalo elemente turistickih snapshota, no na kraju, that's what's summer all about!

No dobro, sada je to to, nastavit cemo dalje slicnim tempom, a mozda i...brzim...(hope so!)

- 20:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

On the Drava river

Uličica
Alley

Napokon sam razvio neke C/B filmove, i jako sam zadovoljan rezultatom, ne mislim tu na slike, one uvijek mogu biti bolje, nego kako je ispao film, s obzirom da mu je rok trajanja istekao prije 3-4 godine. Ove slike su sa nekih kracih puteva, a mozda iskopam jos koju, no nosit cu fotic i na skora dva puta, pa mozda nesto novo i napravim... :-)
Jos jednom svima hvala na posjetima i na komentarima, iako na prvi pogled blog moze izgledati mrtav. No u svakom slucaju, jednom mjesecno ce stizati slike, a nadam se da ce u srpnju i malo cesce bit "apdejtanja"!
Hvala svima, i citamo se!

- 14:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 19.05.2007.

Diversity

Moslavina

Moscenicka Draga

Evo mene ponovo nakon mjesec dana, pa stavljam dvije slike koje prikazuju neke od suprotnosti nase raznolike Hrvatske...Nisu radjene nekim kvalitetnim foticem, ali zadovoljavaju. Slika Moscenicke Drage je mutna zbog duge ekspozicije (automatika :P), ali na to sam i racunao, vise se radi o nekoj atmosferi nego o detaljnom prikazivanju motiva.
Imam ispucana tri C/B filma unutar tih zadnjih mjesec dana (slikano onako usput, na putevima). Jos ih nisam razvio, a cim to ucinim, najbolje ce se fotke naci ovdje! Do tada, izuvaje i fotkajte!
I jos jedno:hvala onima koji su i u ovim pustim danima svratili na ovaj blog, i odrzali ga zivim...stvarno hvala! :o)